منتدي شباب مار مرقس

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدي شباب مار مرقس
منتدي شباب مار مرقس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أقتراح للمشرفين

أقتراح للمشرفين Empty أقتراح للمشرفين

مُساهمة من طرف اكليسيا 2009-03-28, 12:40 pm

كنيسة العذراء والملاك الوراق
منتدى شباب مار مرقس

السادة الافاضل / مشرفى منتدى شباب مار مرقس
بعد التحية ،،،

نفيد علم سيادتكم بانة لكثرة عدد المواضيع الجميلة والشيقة من طرف اعضاء واسرة المنتدى نلاحظ انة عند اضافة موضوع جديد فى نفس القسم الذى يحتوى على موضوع حديث ايضا فانه يحتل مكانة فى واجهة المنتدى ويتلاشى الموضوع السابق لة داخل المواضيع السابقة بالرغم ان الموضوع السابق حديث ايضا . ونتج عنة ان بعض الاعضاء لم يقراو الموضوع السابق للموضوع المضاف . ولذا لدى اقتراح وهو...
ان يتم تجديد اى موضوع حديث فى القسم الواحد بعد يومين او اسبوع من طرح اخر موضوع فى نفس القسم مما يساعد علي الاتى ...
1 - ان نعطى الفرصة لاكبر عدد من الزوار بقراة الموضوع .
2 - ان يتاح لمشرفين ان يراجعوا الموضوع الجديد والذى سيتم اضافتة .

ولسيادتكم جزيل الشكر لعمل الازم ،
مقدمة لسيادتكم /
اكليـــسيا
من قلب الاحداث والمظاهرات
عضو فى اسرة منتدى شباب مار مرقس ان لما بنحط موضوع جديد في نفس المنتدي بيتمسح الموضوع اللي كان قبلة من التتر اللي بيمشي
فوق فيبداية الصفحة حتي لو كان لسة محطوط

حالا
يعني لو انا حطيط موضوع في منتدي الاجتماعياتوجيت انت بعدي بساعة وحطيط موضوع في نفس المنتدي
بيتشال موضوعي من التتر المتحرك حتي لو كان لسة جديدانا عندي اقتراح احنا ممكن نعمل في كل قسم موضوع بعنوان موضوعات جديده و يبقي متجدد باستمرار و مثبت بحيث كل اللي يدخل القسم يدخل علي الموضوع ده و يشوف الموضوعات الجديده

و في اقتراح تاني و هو بعت رسايل تذكريه الي الاعضاء بالموضوعات المهمه اللي لازم يشترك فيها

اما تجديد الموضوعات علي الشريط اللي فوق مش عارف ينفع و لا لا ده شغل الادمن هو اللي يقول __________________انا عندي اقتراح احنا ممكن نعمل في كل قسم موضوع بعنوان موضوعات جديده و يبقي متجدد باستمرار و مثبت بحيث كل اللي يدخل القسم يدخل علي الموضوع ده و يشوف الموضوعات الجديده

و في اقتراح تاني و هو بعت رسايل تذكريه الي الاعضاء بالموضوعات المهمه اللي لازم يشترك فيها

اما تجديد الموضوعات علي الشريط اللي فوق مش عارف ينفع و لا لا ده شغل الادمن هو اللي يقول __________________

اكليسيا
اكليسيا